13. heinäkuuta 2013

Ollaan nyt vain, kun ei olla aikaisemminkaan lähdetty

Minä tykkään sinunlaisistasi miehistä. Sellaisista, jotka ovat vitusti vanhempia ja kunnon ammatin saaneita. Reissussa sydän rähjääntyy ja minä tapasin miehen, joka oli niinkuin sinä: kusipää ja naisten naurattaja. Mutta ei se minua haitannut, vaan olin pienessä humalassani sulaa vahaa hänen käsillään ja minä jopa nautin olostani siinä vieraan miehen kainalossa. A:n kaverille minä en ikinä voisi sanoa mitään tästä miehestä. Emmä tiedä ollaanko me yhdessä vai ei, kun se ei ikinä ole selvä päästään ja mullakin mieli vippaa vähän toisaalle. Facebookin parisuhdetilannetta komistaa sinkkustatus, vaikka minä eilen kävin esittäytymässä sen perheelle ja kannoin sen äidin korua kaulassani. Tää alkaa mennä niin hemmetin vakavaksi, että mun tekis mieli lähtee karkuun.

Ei kommentteja: