24. heinäkuuta 2013

Minulla melkein oli hänet

Mä en haluu olla sulle vainoova exä, enkä mä tiedä, miten teillä horon kaa menee, mutta mulla on ikävä meitä, sua. Ja vaikka sä et nyt mistään osaa olla varma, nii mun tunteista sä ainaki voit, koska mä haluun vaan sut.Mä haluaisin vetää siihen perään itkut ja sekin melkein herkistyy tai ehkä se johtuu vaan sen viinasta. Se sanoo, että haluaa olla vaan kaveri, mutta parin lasillisen jälkeen se kutittaa mua kuin aina ennenkin ja mä nauran ja painaudun sitä vasten. Se on lämmin ja mun päässä pyörii tupakan jälkeen. Mä haluaisin vaan pysäyttää ajan siihen, kun mä olen kerrankin onnellinen ja sen rumat kännimuijat on sisällä siitä erossa. Rappukäytävässä se katsoo mua sieltä ylhäältä ja mäkin melkein luulen, että vittu se haluaa mut. Mä katson sitä sillä ilmeellä, jolla mä aina katson, kun odotan sen suudelmaa. Mutta kännimuija tulee ja pilaa kaiken sytyttämällä valot ennenkuin me keretään tehdä yhtään mitään ja se suorastaan hyppää minun miehen syliin, kun niillä on koko illan ollut juttua ja sekin on antanut sille vastakaikua enemmän kuin mulle koko illan aikana. Mua vituttaa ja tekis mieli itkee kuin pikkulapsi, vaikka saahan se tehdä mitä haluaa, kun meidänhän piti olla vain kavereita.

Ei kommentteja: