25. kesäkuuta 2013

Tyhmä ei opi virheistään

Melkein naurattaa tämä oma tyhmyys ja se, että pää on tyhjää täynnä, eikä opi mistään. Sinä laitat viestiä ja saat minut uskoteltua sanoillasi taas pikkusormesi ympärille niin, että minä uskon sokeasti kaiken mitä sinä sepität viesteissäsi. Sinä haluat nähdä ja kuskata minua naistenautollasi ympäri kyliä ja minä tunnen olevani taas maailman onnellisin nainen. Kello yksitoista minä kuitenkin ymmärrän, ettet sinä ole tulossa ja nappaan viimeisen bussin kotiin. Yöllä sinä et jaksa edes selittää, miksi pyydät aina minua ajelemaan, vaikket itse koskaan saavu paikalle. Ja rehellisesti, en minä uskalla edes kysyä sellaista, kun sinä olet niin erityinen, eikä minunlaisteni kuulu jutella teikäläläisille, joilla kaikki on hyvin. Sen takia tässä melkein naurattaa.

Ei kommentteja: