22. maaliskuuta 2013

Mä teen mielessäni aikamatkaa meihin

Haluaisin tuntea mitä tahansa muuta, mutten tätä kaipuuta ja kiinnostusta sinua kohtaan. Sellaiseksi sinä ajattelet minun tunteitani -kiinnostukseksi. Voi kulta, kunpa ne olisivatkin vain lapsen mielenkiintoa toista kohtaan. Voisinpa vain kyllästyä ja kääntää selkäni. Unohtaa ja antaa olla. Mutta minun kiinnostukseni on syvempää. Se haluaisi raastaa sinun ihosi ja lihaksesi, päästä pääsi ja rintalastan sisälle. Se on vaikeaa, varmaan mahdotonta. Ja olen yrittänyt niin monta kertaa olla sinun arvoisesi, etten enää pysy laskuissa epäonnistumisissani. Niin, että minä haluaisin jo luovuttaa ja antaa sinun olla rauhassa, mutten minä pysty kääntämään selkääni sinulle. En tiedä mitä tässä pitäisi tehdä ja olen niin kyllästynyt kysymään sitä. Haluaisin vain takaisin tammikuuhun ja sinun sähköpeittosi alle lämpimään.

Ei kommentteja: