8. huhtikuuta 2013

Ja minne ikinä menenkään, sinä olet aina siellä

Tänään minä melkein unohdin sinut. Kunnes sormia paleli ja kaivoin äitisi hanskat laukusta. Kunnes sinä kävelit vastaan kulman takaa. Kunnes olin hammaslääkärin vastaanotolla, missä sinä olit viime perjantaina. Kunnes tunsin kipua, sellaista mitä sinäkin olet minulle joskus aiheuttanut. Kunnes näin sinut ruokalassa, vieläpä kahdesti. Kunnes puhuimme tyttöjen kanssa miehistä. Kunnes huomasin äidinkielen opettajan astuvan aina ulkosyrjälle, siinä suhteessa sinä olit ihan tasapainoinen mies. Kunnes kävelin kaupunkiin ja odotin sinun ajavan ohitseni. Kunnes katselin kaupassa halpaa kahvia, sinä kylläkin juot kallista, mutta halpakin olisi käynyt minulle. Kunnes katsoin uutta instagram kuvaasi. Kunnes tuijotin tyhjää puhelimen näyttöä. Niin, siinä suhteessa minä melkein unohdin sinut.

Ei kommentteja: